larssonm.blogg.se

Älskade hästar

Kategori: Allmänt

Till sist blev det supersnyggt med de nya tapeterna. Var dock inte klar med byggandet förrän 20 och kände att jag inte var på topp för ridning. Vill ju dock som tidigare nämnt hela tiden utveckla mig och hästarna framåt. Alpha sa  mig dock att det var rätt val, ingen höjdare att trimma ofokuserad plus att hon var mer sugen på att mysa :-) ska ut och borsta på dem nu. Alpha är så söt när hon sover och man kommer in till henne och hon aldrig vill sluta gosa. Känner mig lyckligt lottad över att ha så fina djur. Har känt lite stress efter att ha sett andra med fyraåringar som är helt i fas då affis är lite efter. Men jag ska strunta i det där och bara njuta av att jag har den vackraste, snällaste och bästa babyn istället :) 
 

Kommentarer

  • Alva säger:

    <3

    Svar: :))
    Moa Larsson

    2014-02-01 | 21:44:26

Kommentera inlägget här: