larssonm.blogg.se

Hästar har också långfingrar att peka med

Kategori: Allmänt

Inkommen efter stallfix och träning. Jag älskar att hoppträna, min tränare och whatleys alpha. Borde alltså lätt ha blivit succé! Särskilt då jag är väldigt förälskad i den där snygga röda hästen. Vi hade dock vårt första bråk i förhållandet så att säga. Först gick det bra men sedan kom hon på att läktaren var dödligt farlig. Hon är ju rent allmänt rätt bestämd den där alpha och brukar försöka peka med hela handen - men ikväll kom långfingret! Jag vet ju att hon är rätt vass och dessutom gått overkligt bra på sistone men jag trodde inte att detta skulle komma riktigt ännu ;-) Men det är väl bra, att vi kan reda ut vad man får göra och inte redan nu. Och även om hon just för stunden är mindre populär så kan jag väl erkänna att jag älskar den där hästen.. 
 En arg alf

Kommentarer


Kommentera inlägget här: