larssonm.blogg.se

Åter här :-)

Kategori: Allmänt

Haft kaosmycket igen och inte ens hunnit hälften av allt jag velat, så skrivning har tyvärr inte vart så prioriterat. Fast kul har jag haft! I onsdags så köpte vi vår efterlängtade sängstomme, den är verkligen fin! Felix har dock slagits lite med den under monteringen så han gillar den nog inte fullt så mycket just nu.. Hade en helt grym alla hjärtans dag också, med ridlektion, mat med familjen och presenter från felix! Precis i min smak hela upplägget, lektionen var verkligen perfekt också - de har blivit så duktiga och man ser hur ponny och barn verkligen tycker om varandra! 
Igår städade vi, helt sjukt hur mycket skräp det blir av att bygga! Köpte sista listerna och målade, var som dränkta råttor så mysmat i soffan var gott. Mini, den galna kaninen var med också.. Hon hoppade rakt in i en halväten gyrostallrik och gled ner för vardagsrumsbordet och fick allt över sig. Sjukt roligt,,svårt att förklara men jag skrattade halvt ihjäl mig.. 
 
Har fler inlägg att göra också, husbilder inifrån, hur det gick på bubblans vetcheck och hur det är att rida alpha just nu.. Vet ni något underbart då? Jag är ledig till torsdag, snacka lm välbehövligt och skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: