larssonm.blogg.se

Positiv som få ;-)

Kategori: Allmänt

inne-hundbilderna önskades. Och sådana önskningar från en underbar tjej fixar man ju gärna!! Ingen kanonkula kanske men förhoppningsvis slänger jag upp fler bättre snart. För jag har hört talas om inflyttning i helgen? Peppar peppar! Känns nämlihen som om jag fastnat lite i en nedåtspiral, har ont i nacken, sover i en hemsk soffa, har noll ordning på mina saker, mycket på jobbet, byggnads projekt som tar tid och så hästarna förstås. kommer knappt ihåg när jag var så negativ/sur senast i mitt liv? Tror mig ju vara rätt positiv annars. samtidigt är det inte så kul för er att läsa massa gnäll hela tiden men jag tror inte heller på att bara välja ut godbitar och få det att framstå som om att man bara har medvind? Det har nog ingen, bara det att man får vända det och lära sig. Det ska jag :)

Kommentarer

  • Vilma säger:

    Taaack!!! <3 Vad fint det blev :-)

    2014-02-07 | 06:50:30

Kommentera inlägget här: