larssonm.blogg.se

Hejj

Kategori: Allmänt

Är brutalt sugen på semlor men har inga i sikte. Har haft träning ikväll och pussat på kusarna. Är dock jättetrött nu, ska dock på fredag äntligen åka iväg till sjukgymnasten och fixa till min nacke. Ska bli helt otroligt skönt och jag hoppas att de kan hjälpa mig :) Får ju ofta ont i huvudet, är lätt skev och hästarna är också rätt sneda med mig på ryggen. Vill verkligen bli hundra procent nu så att jag kan få allt jag vill göra gjort och känna mig både pigg och stark.

Kommentarer

  • Alva säger:

    Mamma brukar vara hos nån som vi kallar "kinesen", hehe ;) Han ska tydligen var jätte bra enligt många! Det är stället brevid där farmors sallong är.. På Trädgårdsgatan i stan, hon ha 24 tror jag så han borde ju ha 23,22,25 eller 26, vilken bra koll jag har ;)
    Kan ju vara värt att prova iaf? :)
    Kram! <3

    Svar: Just ja, storebror också va? :) Får se om det här funkar, ska till doktorn och på allt möjligt konstigt nu men annars får jag nog bli kinesad? Vad gullig du är alvis!!
    Moa Larsson

    2014-02-06 | 07:32:28
  • Alva säger:

    Eee kanske han också ja.. Haha, så mycket vet jag ;)
    Du får testa dig fram!! <3 Man är gullig mot dom som är värda att få "gullighet" ;) Bästa du!

    2014-02-07 | 21:49:51

Kommentera inlägget här: