larssonm.blogg.se

Håll tummarna.

Kategori: Allmänt

Har nu bokat tid till underbara Dina på Husaby. Hoppas verkligen på att jag får ytterligare några fina tävlingsår tillsammans med henne. Där hon faktiskt är fräsch. Nu sista säsongerna har hon ju tyvärr troligen inte vart det vilket känns jättetråkigt. Vågar dock inte hoppas för mycket, hon har ju haft sina problem tidigare och är ju inte byggd så särskilt hållbart egentligen. Samtidigt så är hon ju en fighter.. Så hoppas och tro kan man ju göra. Så mycket man vågar. Annars tror jag att hon blir en fantastisk mamma, bara hon får bli det och vara en frisk sådan. För göra mig av med henne nu känns väldigt långt bort. Hon är trots allt snart den häst jag har haft längst någonsin. Allis hade jag i 3,5år. Dina är snart uppe i den siffran. Jag har faktiskt aldrig ens tänkt på att sälja henne, med mina andra hästar har det ändå funnits i bakhuvudet att det kan bli aktuellt. Antagligen mycket på grund av hennes bakgrund och tidigare skador men samtidigt tror jag inte att jag skulle vara lika inställd på att behålla henne trots avbruten tävlingskarriär såhär tidigt i livet om jag inte tyckte om henne lite extra :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: