larssonm.blogg.se

always chasing

Kategori: Allmänt

Sitter med broders dator, han kan vara snäll när han vill :) Min mobil vill fortfarande inte besöka internet, hade en jättegullig bild att lägga upp men icke sa den! Boggande är tråkigt med gamla bilder.. Var i stallet på förmiddagen i varje fall, sedan åkte jag och jobbade en vända. Hade en grym jobbdag, bröt halvt ihop och grät av skratt där ett tag! Sedan åkte jag hem och hade ingenting planerat. Som vanliga människor eller? FY så tråkigt. Jag har terroriserat min familj så pass att de snart kommer skjutsa mig till dårhus. Mitt kaotiska, vilsna överarbetade jag är kanske jobbigt men åtminstone mindre krävande att umgås med! Imorgon är scemat dock fullspäckat, nästa överfullt, lika bra så! 
 
För att gnälla, har lite för mycket fritid, annars brukar jag försöka att inte hinna med att tänka på sånt.. Vädret? Gör mig galen. Klockan fyra är det kolsvart och det känns som om dagen är slut! Skittråkigt. Snö och vinter i all ära men det känns som min vinterenergi inte är på topp. Måste nog utomlands, var alldeles för länge sedan sist Därav bilden, Spanien! Måste även lägga ner lite energi på att förändra, förbättra och gå vidare. Jag  gillar dock inte momenten som är jobbiga. Så som beslut eller att på något sätt såra någon.
 
I don't know how to forget or how to move on, sometimes it feels like my mind is allways chasing. Pick up the phone when I call cus' I' so worried. Nothing can keep me ahead I'm in a hurry.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: