larssonm.blogg.se

hår

Kategori: Allmänt

Teknik är bra, när den funkar.. Jag kan inte lägga upp alla fina bilder jag tar med min mobil här, idag försökte jag med en dina i snön men det vill sig då inte. Bör även tillägga att jag är tekniskt talanglös så antagligen är det mitt eget fel egentligen och inte mobilens.
Red Dina i snön idag som sagt. Hennes absolut sämsta sida är att hon drar väldigt mycket i tyglarna, liksom sliter än ur sadeln ena stunden och inte tar bettet i nästa. Blir väldigt svårt att få någon slags kontakt då. Funderar till att byta bett, mina sura dagar vill jag ha minst kombinationsbett eller nåt men det jag är ute efter är något hon tar lagom hela tiden och inte ett hon sliter i eller släpper.. Funderar på ett sådantdär tvådelat med "rullar". Det går dock att rida henne fin. Idag fick hon kämpa på ordentligt i snön och hon blir ju bättre.
 
Igår färgade jag håret förresten, vad tycks? Gjorde det helt själv och är rätt nöjd med resultatet! Lite mörkt kanske, eller att jag snarare är rätt blek är nog egentliga problemet :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: