larssonm.blogg.se

helt sjukt

Kategori: Allmänt

Är allmänt störd. Våndas av att eventuellt välja bort äcklig övertid, tidiga mornar, tungt kroppsarbete, allmänt riskerade av livet, kuska runt halva världen och antagligen tjäna väldigt lite pengar på det hela eller med största sannolikhet gå back på det hela. Är mitt i värsta identitetskrisen och krigar på - emot mig själv.. Vill på något sätt rida men vågar inte riktigt, vet inte hur jag skulle göra för att klara det. Vet inte om jag vill tillräckligt.. Ibland vill jag bara vara vanlig, försöka göra det alla andra verkar trivas med. Blir frustrerad över resurser men mest över mig själv. Det enda jag vet säkert nu är att jag kan inte göra saker halvdant, ha diffusa mål och kravla mig över. Resan är ju halva grejen och nu är det hög tid att ge sig av. Destinationen är dock ännu oklar. Ger mig själv tio dagar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: