larssonm.blogg.se

konstig kropp bytes?

Kategori: Allmänt

Inte just för att den är ful eller så, det tycker jag ibland men så illa att jag behöver byta brukar det aldrig vara.. Min kropp är dock världsmästare på att vara trött på morgonen, bli sjuk och allmänt seg. Skulle alltså vilja ha en piggare och friskare än min. Rynkor eller övrigt skick spelar ingen roll, så länge den är pigg och kry. Du får min kropp och ev. pengar emellan.
Är inte helt okej eller jag känner nog efter lite för mycket också.. Till exempel till tävling kan jag åka halvt zombie utan att gnälla, då känner jag inte efter utan bara kör på..
Har fått en köldböld på varje ben och har lite ont i knät samt min hals låter lite som en tupp och jag är seg som en deg! Inga jättestora krämpor egentligen, halsen är värst men så är det ju det där med att ta sig upp ur sängen. Börjar jobba 12:00 och eftersom det är fredag så var tanken att fixa stallet före jobbet. Nu stannar jag nog dock kvar i sängen och blir lite piggare med några avsnitt från Greveholm och sedan åker till fina hästarna efter jobbet :-)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: