larssonm.blogg.se

onsdag

Kategori: Allmänt

Idag när jag kom till stallet hade Bubblan rymt, men hon stog bara vid stallet och väntade. Hon såg skamset på oss när vi hittade henne. Sötnosen har nog tröttnat på att vara ensam och det var ändå bestämt att vi skulle släppa ihop henne med Lady idag, dom brydde sig dock inte särskilt om varandra.. Mamma och jag fixade i stallet med två vildhästar! Mamma skulle träna lite longering med Bubblan, dock ganska lugnt eftersom att hon först måste gå upp i vikt. Det där med lugnt är inte hennes melodi så hon började skena några varv först för att komma igång ;) Inte lätt att hålla i med grimma då, eftersom hon inte kan ha bett i munnen just nu. Dina var superfin, lagom framåt tills jag skulle testa lite galopp.. Då bockade hon som tusan och skjuter så väldigt mycket rygg att jag får hålla i mig för glatta livet. Lustigt att världens bästa "barnvaktshäst" ibland kan vara så vild..  Ser fram emot Lottaträning om ett par veckor, skönt att ha någonting att träna inför såhär under lågsäsong. I vanliga fall brukar mina hästar få vila under vintern men känns som Dina haft sin dos av det under större delar av året :p.
jag & glamourösa Dina :-)
 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Haha, underbar bild ;)

    Svar: hihi, visst är den lite rolig? :-)
    Moa Larsson

    2012-11-08 | 09:11:44
    Bloggadress: http://amandalinnnea.blogg.se

Kommentera inlägget här: