larssonm.blogg.se

på väg

Kategori: Allmänt

Är llite mer med i matchen och på banan igen efter att ha sovit typ från 16-19 och sedan 22-10 ;) Värst var att somna med huvudvärk och vakna med den på morgonen.. Men bättre idag. Jag började med att käka frukost i sängen, bland annat chips... tillsammans med min Felix, det behövde vi :-) Sedan så fixade jag i stallet, åkte ch hämtade en ny ponny. Tog in hästarna och matade dem, red Dina och snart ska jag ge gänget kvällsmat.
Lite tufft att skriva nu, even worse att skriva vettigt och bra då jag har en 100%paj dator och en asgammal mobil eftersom den andra är kvaddad den med. Teknik är inte min grej... Har dock någonting "stort" på g. Värsta idén jag klurat på ett tag men vill driva igenom den nu och vill att det ska bli så framgångsrikt som jag hoppas! 
Nu är frågan, gå på mannen i mitt livs fest eller sova? Lutar nog till det sistnämnda... ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: