larssonm.blogg.se

Påkörd

Kategori: Allmänt

En hel del har jag lyckats vara med om nu då, jag alltså lyckats med händelserik helg redan nu..Igår när jag tog in Bubblan skulle jag spola hennes ben, slutade med att jag blev halvt översprungen och min fot blev trampad när den liksom låg på sidan.. Nu är den halvt skev och gjorde ganska så asont där ett tag!
Skuttade lite med Dina efteråt på banan och hon var helt med på noterna, lite pigg kanske men otroligt fin till sist. Vad lycklig man blir när det bara fungerar!!
 
Käkade på Olearys sen med lite trevligt folk, var uppskattat! Avslutade med stalinbaletten, som var riktigt roligt!!! Härlig stämning och show!!
 
I förmiddags red jag Desse, hängde som en liten vante där ett tag och insåg att min långa svit av månader utan grusspottning kanske skulle få ett abrupt slut men nej då, jag höll mig minsann kvar på ryggen :-) Hade dock kanske vart bra då jag nästan glömt hur det känns att trilla? Inte så bra för tror man blir lite fegare då! Måste liksom veta att jag inte går sönder om jag ramlar. Kan ju trots allt blivit stel tant ;)
Dina gick ut idag, vi hade sällskap av Lollo & Calle! De är egentligen stallets snällaste men idag passade de på att vara lite vilda!! Bubblan fick springa av sig lite på lina så hon inte ska bli helt odräglig.. 
 

Krånglig inlägg ser jag nu.. men hoppas det går att fatta tyyyp! Nu ska jag och lillebror ut på äventyr med vänner. Ha en trevlig lördag alla ni fina!

 

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Urmysigt! :)

    Svar: ohjaaa
    Moa Larsson

    2012-11-19 | 07:52:06

Kommentera inlägget här: