larssonm.blogg.se

panikfreak

Kategori: Allmänt

Är allvarligt rastlös, nu har jag vart hemma och gjort ingenting i.. Alldeles för lång tid! Ska försöka hålla ut ikväll men vet inte riktigt hur det kommer gå! Jag är verkligen urdålig på att göra ingenting.. Klättrar på väggarna, även om jag klagar ibland så trivs jag väldigt bra i vardagskaos!
 
Nu lyssnar jag på we are the world, blir ganska pepp av den alltså! Ska boka in alldeles för mycket i helgen och bara sväva runt halva staden, så gör vi :-) Dina ska få sig några rundor också, snacka om att hon är på g nu alltså! Lottaträning på onsdag, jättelänge sedan jag tränade sist och nu är det Lotta direkt.. Hoppas Dina är snäll så jag slipper ligga på backen flera gånger, haha! Men äsch, trots allt så åker jag ju dit för att lära mig någonting, inte för att bevisa någonting för andra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: