larssonm.blogg.se

sorry!

Kategori: Allmänt

Hej kompisar!
Ledsen att jag är katastrofalt dålig på att uppdatera just nu.. Lite svårt utan dator eller telefon, eller just ja! I förrgår fick jag en ny mobil av världens bästa felix! En sådandär smart-telefon! Jippie säger jag, stackars er, nu kommer jag uppdatera tusen gånger igen! Vi har vart på Ullared också. Jag, mamma och klanen Kvelland. Trevligt! Mamma kanske dock inte riktigt är rätt person att ta med sig, eftersom hon lurade mig att handla halvt ihjäl mig. Handlade dock två par ridbyxor och en vinterridjacka, helt grymt för det behövde jag :-)
 
Så lite fattig är jag också, fick hyfsat trevlig lön denna månad. Bättre än jag trott! Dock så blev det ju lite pengar till Ullared, sedan så äter ju hästarna skapligt mycket stålar plus att jag ska vara duktig och har bestämt att nu ska jag köpa kort på friskis & svettis! Sedan ska man lyckas med att köpa julklappar också, pusselpussel..
 
Nu på förmiddagen har jag verkligen bara gjort ingenting, man blir ju inte så pepp av det här gråa vädret direkt.. Nej nej! Men nu måste jag ta mig i kragen och duscha för att sedan jobba en sväng. Det blir roligt tror jag! Efteråt blir det mina fina springare också, såklart :)
 

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Wiiiie!! träningskompisar!! :D

    2012-11-27 | 17:48:45

Kommentera inlägget här: