larssonm.blogg.se

tankens kraft

Kategori: Allmänt

Ledig dag idag, det känns skönt. Ska försöka mig på att klippa Dina och rida ut medan det fortfarande är lite ljust här i vårt novemberland :-) Sitter vid mammas dator nu, skulle verkligen vilja få ordning på min egen. Sedan är jag sugen på att köpa en ny mobil, det skulle verkligen behövas. Snålove är dock i farten, det får bli senare. Nu ska jag försöka att vara hemskt företagssam eller någonting. Läser en bok just nu om tankens kraft, länge sedan jag läste men gillar psykologi och hur mycket man skapar sina egna förutsättningar - någonting som är lätt att glömma när man ibland kör "i botten".
Leffe har få inbillade problem :-)

Kommentarer

  • Axelina säger:

    svar: Potters ringband har töjts ut, det syns till och med på hans kota (den står ut mer än den andra) och i värsta fall måste han opereras! :(
    Vad var det med din hästs ringband? Blev det bättre efter operationen? :)

    Svar: Dina hade precis samma! Hon har också som en utbuktning straxt över vänster kota. Kan skicka bild om du vill :-) hennes förra ägare hade henne när hon blev skadad. Hon blev opererad i Tyskland där de är experter på ringband. Nu har hon inga som helst men från operationen. Blev opererad som fyraårig och blir tio nästa år. Det som kan bli är att om en häst som haft en skada i ringbandet vilar en längre tid så kan området bli stelt. Det har jag dock aldrig märkt. Lycka till med din häst :-) kram
    Moa Larsson

    2012-11-06 | 17:40:31
    Bloggadress: http://axelinaackie.blogg.se
  • axelina säger:

    det hade varit jätte snällt om jag kunde se en bild! :) skönt att veta att iallafall din häst blev bra efter operationen! Det där med att kotan kunde bli stel sade våran veterinär också. :)

    Svar: kollade igenom datorn men hade ingen bra men kan ta en ny i stallet imorgon :-)
    Moa Larsson

    2012-11-07 | 09:46:51
    Bloggadress: http://axelinaackie.blogg.se

Kommentera inlägget här: