larssonm.blogg.se

Bless you

Kategori: Allmänt

sitter med Felix iPhone, är inte superbra med den, så skyller ifrån mig på den om det blir fult :-) igår hade jag en trevlig dag! Först med arbete och skrattanfall där!! Efter det drog jag till pållorna och fixade till dem typ mitt snabbaste för 18.30 i nikolaikyrkan och körtittning med lillebror. Det var trevligt och hans tjejs kör var duktig! Mysigt med kyrkor tycker jag, även om vi blev lite paffa när okända människor kom fram och sa "Gud välsigne er".. Och sedan var det väldigt långdraget när prästerna talade, lite som skolavslutning med rektorstal ;) efter detta fick jag skjuts av bästa broder till gulliga Ida! Där drack vi vin och jag träffade också några andra gamla jobbtjejer :-) nu ska vi äta lunch och sen åka till Nora och kolla när duktiga axel spelar innebandy ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: