larssonm.blogg.se

don't wake me up

Kategori: Allmänt

Igår så red jag på fina Calle med Lollo på Ardis och Emma med sin treåring utan nerver :-) Skönt att bara rida ut och prata lite! Sedan fick Bubblan en ny penicillinspruta och hon är såå duktig och förståndig lilla damen!
Louise och jag åkte hem och käkade  ridkläder men insåg sedan att det var dags för mer glamourös tillvaro som gällde för en fredag! Så efter lite fixande såg vi nästan helt vanliga ut! Lollo säger att hon inte gillar kläder och sånt men det vet jag inte om det stämmer till tusen, supersnygg är hon iaf. Kan säga att det var ett bra tag sedan jag hade så kul, helt enkelt så är Lollo den bästa affärspartner man kan ha, alla kateorier! haha, nejdå hon är mer än så, en jättegullig vän! Nu ska jag äta våfflor och sedan bär det faktiskt av igen, till Felix kompis som är otroligt underhållande och enligt uppgift ska ha ganska vilda födelsedagskalas. Gillar vi!! Simma lungt :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: