larssonm.blogg.se

En dörr stängs - nya öppnas!

Kategori: Allmänt

Tror min jobb-inbillade-panik kommer att lägga sig helt snart då jag eventuellt har ett väldigt spännande uppdrag på gång som kommer bli otroligt tufft men också jätteroligt! Som min gulliga mamma sagt, stäng en dörr för att kunna öppna nästa! :-) Men fortfarande på lite bas-plan men snart snart får vi nog svar!
 
Igår så var jag med Felix på sjukhuset, han lasrade sina födelsemärken. Vi fick i alla fall supercoola solbrillor och sen så körde dem! (För att det inte ska bli såskorpor) Stackars Felix plågades medan jag tyckte att det var rätt så häftigt och sköterskan och doktorn var supergulliga och visade hur det gjorde. Sedan åkte vi hem. När vi skulle hoppa ur bilen hade jag dock ingen väska.. Den låg visst kvar på sjukhuset, typiskt mig!! Sånt som händer!
Detta gjorde dock att jag fick åka i ilfart till stallet sen, Bubblan skulle ha sin penicillinspruta och sedan hoppade Alva med Felix, hästfelix alltså :-) De var superduktiga, så roligt att se henne när hon verkligen kämpar på och hela tiden bli lite bättre för varje vecka!!
Pannkaka på kvällen, supergod som Felix mamma lagat. Lyckades dock hälla hela mitt glas svartvinbärssaft över duken.. Typiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: