larssonm.blogg.se

hollywood?

Kategori: Allmänt

Har inte klivit upp än.. Utan kollat lite på svenska hollywoodfruar bland annat! Måste bara säga det att Maria är så otroligt charmig och snäll, Gunilla gör ju allt detta ståhej för att få Så mycket uppmärksamhet som möjligt tror jag. Vem är annars s å d ä r dramatisk? Dessutom är ju allt hon gör att försöka tjäna pengar.. genom sitt barn & sitt kändisskap.. Tror knappast att hon är så förmögen som påstås?
Det kanske inte är så lätt att ha en karriär som hollywoodfru heller :-).
Hur som, nu ska jag i alla fall ta en promenad, sedan åka till mina fina hästar för att till sist byta om för att förhandstitta lite på nya Flackrevyn. Kommer bli jätteroligt tror jag, kan kolla om Felix tar någon bild så visar jag sen :-) Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: