larssonm.blogg.se

Hundtränande presentpajas

Kategori: Allmänt

grattiiiiiiiis!
 
Vaknade upp med fina födelsedagsfelix idag! :-) Har dock present-panik, ska röja hela staden sedan antar jag.. Jag sätter upp för mycket press på det där tror jag och så låser det sig helt. Ungefär som att rida :-) Nu är jag nyss hemkommen från stallet och mina fina fyrbenta. Idag så hade jag med mig våra hundar Leffe&Tasse. Tasse är ingen höjdare på att vara lös, då han hör halvtaskigt och älskar att springa jättefort utan riktning.. Men det gick bra, gäller bara att ha lite koll och tjata på honom. Gjorde även iordning Bubblans superduper specialkost, är ett deltidsjobb det där alltså. Tyvärr så tror vi ju att hon inte går upp i vikt, så nu har hon extra fet müsli, proteinpluss, groov, betfor, lusern mix och hösilage på matsedeln.. Känns hemskt att det inte blir bättre, håller alla tummar nu! På torsdag får hon ett doktorutlåtande också men känns lite som om att tiden håller på att rinna ut..
 
Sötaste lilla monsterhunden :-)
 

Kommentarer

  • Lena säger:

    Världens vackraste

    2012-10-29 | 10:46:12

Kommentera inlägget här: