larssonm.blogg.se

Krigsstigen :-)

Kategori: Allmänt

Sorry att jag uppdaterar dåligt, bättring på det.. Men när jag har tid att skriva har jag relativt ointressant liv och när det är hyfsat spännande så har jag inte tid. Hur som så har jag nyfunnit en egenskap hos mig som sitter långt inne, det där med att ställa krav och faktiskt också kunna säga ifrån! Jag kan lätt göra det åt andra men det blir sju resor värre om man ska strida för sig själv.
 
Mina hästar är jättefina och de står och latar sig nu ett tag så Dina blir i top notch-skick och Bubblan.. Ja, med tanke på hur hon är just så är acceptabelt utseende utan revben dugligt som första mål :-) Jag gillar dem väldigt mycket i alla fall och är sugen på att få fler sådana pärlor och kanske även skaffa migi en vacker gård som ligger granne med centrum, har en egen typ sjö, har ett litet hus, maffigt stall, gärna med ridhus och allt detta till en summa av, en halv miljon eller något annan nätt summa!
 
 
Det här är min fina Allis! Saknar henne väldigt mycket och det är jobbigt att ha sålt henne. Inte så att jag inte tror att hon har det bra, tvärt om så är jag övertygad (efter att stalka hennes stackars ägare på mail och ha hälsat på) om att hon har det  kalasbra hos Helena! Handlar nog mer om att hon är den häst jag haft bäst relation med :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: