larssonm.blogg.se

Ovissa framtien!

Kategori: Allmänt

I söndags hade jag som väntat väldigt trevligt med superaxel! För hans skull så lyckades jag även komma upp ur sängen för att skjutsa honom till match på birgittaskolan klockan nio. Och så duktig han var! Idrott är verkligen fantastiskt roligt, jag uppskattar det mesta! Nu var det innebandy på schemat och det funkade bra, de vann med 3-1 mot Lillån, grattis!
Efter det så åkte vi och kollade på ett hus i Kumla och hade väldigt höga förhoppningar men föll pladask som pannkakor ner på marken efter att vart där, absolutmingenting för oss tyvärr. Bubblan och Dina fick promenad med mig och bästa mamma sen. Mamma visste inte riktigt om hon ville gå med bebisen först men efter att jag intygat att hon var snäll (hade i och för sig aldrig gått ut med henne, men ändå..) så gick vi. Jag gick med nioåriga Dina som var skapligt laddad och var som en hingst.. Helt hopplös! Mamma hade fyraåriga Bubblan som inte brydde sig om Dina utan promenerade snällt hela vägen! :-) Dina gillar helt enkelt inte att ta det lugnt...
 
Denna dag så har jag länsat kontot inne på Granngården eftersom Bubblan nu får specialkost eftersom hon inte äter så bra och är väldigt tunn. Sedan var jag och mamma där och Lollo tog lite bilder på hästarna på ridbanan. Bubblan hoppar själv också när det står hinder uppe, supersöt! Framtiden då.. Hoppas att allt går Bubblans väg och min för den delen också då jag är inne i lite förändring..
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: