larssonm.blogg.se

pick up your phone!

Kategori: Allmänt

Helt ärligt så har jag knappt gått upp än.. Lite nytta har jag gjort på datorn, men men! Gillar lilla-lagom-livet än så länge. Vi får se hur lång tid det tar innan jag börjar klättra på väggar :-). Dagens tips då! Pick up your phone på spotify. Jag älskar musik med piano och ja, jag bara gillar den.
Idag ska jag först åka iväg till mina fina hästar och pussa lite på dem och träna duktiga Alva!
Ska nog försöka lura ner Felix till marieberg också, när man inte tjänar pengar en dag så kan man väl göra av med dem man har?
Här är vi, hela gänget när Lollo red fälttävlan på Dina! Så skrev de repotage om det på Ridsports hemsida och då hamnade vi där. Verkade nog helproffsigt med ryttare, ägare och två hästskötare på plats, hihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: