larssonm.blogg.se

Beslutsångest deluxe!

Kategori: Allmänt

Direkt ogillar att bestämma mig för lite större saker och ting.. Har verkligen svårt för det, jag sa upp mig från mitt jobb på restaurangen igår, som har haft vissa fördelar, som att jobba med jättegoa människor, men kände nu att det var dags att gå vidare. Då återstår ju alternativen för min fortsatta överlevnad och som sagt det är ju där jag är som mest kluven. Samtidigt som jag vill leva ett typ "vanligt" liv med vanligt jobb så är jag ju ganska sugen på att jobba med hästar. Dock så är det ju så att även om jag mjäkar mig så brukar ju saker och ting ha en ganska magisk förmåga att lösa sig!
 
Nu ska jag ringa lite samtal och sedan fundera, klura och tänka sådär jobbigt!! Sedan ska jag till stallet en sväng, tänkte till och med kanske putsa lite grejer där!! Jobb står på schemat klockan fyra också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: