larssonm.blogg.se

Hungrig som en varg!

Kategori: Allmänt

 
Nu har jag kommit hem från lite jobb, sedan fick dina nya skor & nu laddar jag om med en pizza i ugnen innan nästa jobbpass. Skönt med enkel mat också som bara är att värma på, god är den också!
 
Ska hålla det som utlovats också - nämligen presentation av min fina dina!!
Denada är ett sto född 2003 och jag har haft henne i ungefär 2år (inte klokt vad fort tiden går!!) Dina är en Hannoveranare och är importerad från Tyskland som ung. Innan jag fått henne så hade hon gått fyraårschampionat och sedan hoppat några klasser som femåring för att sedan vila. När jag köpte henne var hon sju och tidigare under det året hade hon gått några 110hoppningar. Just nu tävlar vi på 120-nivå men med siktet inställt högre. Dock så har Dina haft en himla otur under året, då hon bland annat lyckats bli sparkad och bröt då griffelbenet. Men vi hänger i nu och storsatsar på nästa säsong :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: