larssonm.blogg.se

Konstant kluven?

Kategori: Allmänt

Jag är egentligen ingen bloggerska. Egentligen kanske jag inte vill lämna ut mig själv så mycket. Eller, egentligen, egentligen så vill jag helst inte göra mig till åtlöje. Liksom skriva massa saker som den som läser sedan skrattar åt eller talar illa om. Jantelagen liksom, vem skulle bry sig positivt om lilla mig? Att ingen läser alls, att jag liksom skulle vara helt ointressant! Äh, man får väl vara braveheart då och då. Typ nu. En lördagskväll i september. Jag undrar vad mamma och pappa kommer säga? Eller Felix? Men jag gillar att läsa bloggar och jag gillar att skriva. Och jag har ett minne ungefär i stil med Doris i hitta Nemo. Så jag kan ju i alla fall läsa min egna blogg sen i efterhand, som en dagbok liksom :) Tror det blir helbra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: