larssonm.blogg.se

Mamma Mia!

Kategori: Allmänt

Ska ta tag i mig själv nu och åka ut och köpa en födelsedagspresent till min mamma men alltså mamma Mia är inte världens enklaste att handla till om man säger så. Hon är ganska så bortskämd och har bestämd smak, haha! Ska göra mitt bästa i varje fall vad gällade att hitta något passande.
 
Idag ska jag försöka med att ringa och få en tid till min bil, för att helt ärligt kommer jag antagligen få bullerböter eller en rejäl utskällning av någon irriterad granne snart eftersom att man hör mig på minst en kilometers radie.. Haha! Hemskt men tyvärr sant. Ska ringa veterinären också så att de kan kolla Dina och hennes tänder bland annat. Dessutom ska jag försöka att få en klipptid och jag är supersugen på att fixa naglarna också, får se om jag är tillräckligt slösaktig för att ringa och lägga pengar på det :-) En väldig massa ringande alltså och jag verkligen direkt ogillar att snacka i telefon med folk jag inte känner..
 
Har ni lyssnat på I Cry förresten? Inte riktigt min typ av låt direkt men diggar den faktiskt!!
/ Upp och iväg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: