larssonm.blogg.se

På språng!

Kategori: Allmänt

Igår ringde min Felix mig klockan 02.15 för han hade minsann missat bussen hem.. Klart jag hämtar svarade jag nästan i sömnen! Dock så var det mest bara trevligt då jag samtidigt också skjutsade min gamla klasskompis Daniel hem till Kumla i farten, supergo kille!

Därav sent sovdags och så vaknade jag vid elva, då åkte jag och tränade lilla Vilma som red på Felix. Vilma är en duktig ryttare men är envis som en röd gris och idag hade hon mycket egna åsikter.. Till sist gick det bra och han är en riktig superponny våran Felix! Sedan fick min fina Dina springa lite på ridbanan, varför är hon inte sådär energisk när jag ska rida? :-) Nu har jag precis duschat och jobbet väntar! Det blir nog kalasbra!

Vilma och Felix, från tidigare i somras när vi precis köpt våran fina Felix!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: