larssonm.blogg.se

Snart sovning!

Kategori: Allmänt

Läste mitt egna inlägg och insåg att det var ganska rörigt utan bakgrund!!
Vet dock knappt själv vem jag är men kan ju försöka, jag heter Moa. Moa Larsson och jag är tjugo år. Jag har en mamma, pappa och en lillebror, som är större än mig dock :-) Har också ett par Felixar. En som har fyra ben och jag äger hälften av och sedan en tvåbent Felix som jag, för det mesta, är väldigt kär i! Sedan har jag även en fyrbent till, fina Dina!!
Ikväll har det vart lite spänning på jobbet, man vet aldrig vad som sker där inte! Jag lyckades också dra ur en sladd ur en stickkontakt, ajaj vad dumt! Men det gick att lösa tursamt nog..
 Fina Dina!!
Nu skäller familjens två fyrbenta där nere också, tror det kan vara så att min kära mor och far kommit hem efter vad som verkar vart en supervecka i Alanya, så tar en utförligare presentation på allt en annan dag!!

Kommentarer

  • Vilma andersson Sellbrand säger:

    Hej Moa vilken bra blogg du har . Kram hoppas vi ses i helgen kram .di är en bra människa

    Svar: vad gullig du är! pusspuss!
    Moa Larsson

    2012-10-11 | 17:28:38

Kommentera inlägget här: