larssonm.blogg.se

Duktiga idioter!

Kategori: Allmänt

Dina är fortsatt lite knackig men absolut inte halt, fick lite hjälp och tror fortfarande på att det är ryggen/sadeln, svårare att se om bakknäna är inblandade. Håller mig på marken med henne ett tag, så får vi se om hon åker till doktorn ändå för säkerhetens skull. Hon är ju världens bästa, så måste behandlas som den stjärna hon är - samt att jag blir typ helt deprimerad utan henne.
 
Småttingarna fick istället visa vart skåpet skulle stå. Desse var typ helt asgrym idag, märktes inte någonstans att han trots allt är rätt oriden och spänd. Kanske var det för att hans kära uppfödare mockade åt honom och hans tjejer han visade upp sin allra bästa sida. Då är han otroligt lättriden när han tar fram den trots att man får kryssa mellan vattenpölar och hål på ridbanan.. Longerade Bubblis sen också, hon var typ helt vild men skötte sig bra. Vände runt någon gång men sprang annars fint på volterna. Hon har blivit så fin nu och galopperar rätt bra också. Känns kul att de är glada :-)
 
Snart ska jag iväg och jobba, har nu ätit lite efter stallet, ugnspizza blev det. Precis det jag var sugen på. Ikväll ska jag fira syskonen Hård som fyllt jättegamla. Kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: