larssonm.blogg.se

Fantastiskt & fuck it!

Kategori: Allmänt

Bild på mig och Allis ifrån min 130 debut, en dag jag alltid kommer att minnas :-) Från gråtfärdig av nervositet till bara ett litet skitpet, första utanför placering och helt segeryrt gråtandes över att ha tagit mig runt den stora banan. Antagligen mitt bästa minne med Allis och min bästa pappa!
 
Tränade med Dina för Arnold och hjälp mig vad bra vi var! Jag lyckades hålla mig i styr och Dina, ja hon är bra grym hon alltså! Mitt största problem just nu är att jag mitt i banor börjar tänka "vad bra det går, vad fint hon hoppar" och får rycka upp mig hela tiden för att inte tappa fokus... Hyfsat angenämt problem kanske, men det ska vi träna till också. Rider på vanligt tränsbett nu och hon går sjukt fint på det, hoppar såklart bättre, men är helt reglerbar och springer snyggt. Det behövdes inte lång tid med de andra innan det var tillbaka :-)
 
Fick en känning av bakslag nu när jag kom hem, hoppas att allting bara kan ha någon slags naturlig förklaring och räta ut sig av sig själv. Annars blir jag både trött och ledsen. Imorgon hoppas jag få bättre inblick i det hela. Dessutom blir jag helt galet trött på nonchalanta människor, som stressar igenom allt i hopp om att tjäna två sekunder istället för att ta hänsyn till sina medmänniskor. Onödigt och vet ingen som tjänar på det.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: