larssonm.blogg.se

Frisör

Kategori: Allmänt

Heldag på jobbet, var ute hela eftermiddagen och hade jättetrevligt i vårvädret! Ikväll fick hästarna vila, hade tänkt att bara stallfixa lite men blev rätt inspirerad och masserade och klippte manar på alla tre, oljade hovar och klippte stonas svansar. Desses däremot skulle jag önska typ en decimeter längre.. Tror dock inte att hans växer i samma takt som hårfagra brudarna med tjocka svansar som behöver klippa sina varannan månad! Han har iaf tunnaste manen som inte behöver tunnas ut, så i längden kommer han ha snyggast frisyr ändå ;-)
Småstjärnorna, desse och bubbel har även fått en ny kompis i hagen. Lilla fantazia som snart fyller ett år är de fosterföräldrar åt och ska uppfostra! Hon är jättesöt, jag tyckte hon såg liten ut idag men hon mätte hela 150cm.. Måste kolla upp hur gammal desse var när han var knappt ett år, tror det var där någonstans. Blir nog en ståtlig häst det där :) nu ska jag hänga med felle och fråga varför mina fina bilder jag tagit idag inte går att lägga ut.. Troligen pga att samsung är jordens sämsta mobil!!
 

Kommentarer

  • Lena säger:

    När Desse var 9 månader var han 149 cm som ettåring 155cm

    Svar: oki, en bit kvar då ;-) dock så har hon ju 20dar kvar till ettårsdagen..
    Moa Larsson

    2013-04-03 | 14:17:27

Kommentera inlägget här: