larssonm.blogg.se

Lugna gatan

Kategori: Allmänt

Mina små raringar med deras lilla fosterbarn :-)
Igår var sådär, roligt att träffa folk men vi var rätt trötta och Felix skulle jobba idag på morgonen. Så vi bestämde mysdag idag, vet inte riktigt hur det blev med det? Inte vår starkaste sida..
Idag så hjälpte raraste mamma mig i stallet så det gick fort, red ut Dina med Bubblan i snöre eftersom hon bara behövde skritta lite innan morgondagen. Lastade även duktiga lilla Bubblis, nu stängde vi in henne också och hon gillade det sådär men det gick fint. Sedan kastade jag i mig lite tacos, jag och Felle gick en sväng på marieberg och han blev lite kläder rikare och pengar fattigare - men med tanke på att hans skatteåterbäring så är det inga problem ;-) Kollade på duktiga Axel som spelade innebandy sedan och nu är klockan redan åtta.. Lite käk och sen startar det där myset jag snackade om, vi funderar på att lyssna på P3-dokumentär. Känns som om vi är hundra år med tanke på min brorsa och hans vänner som festar järnet här för tillfället! Laddar för en grym morgondag också, håll tummarna för mig och underbara Dina.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: