larssonm.blogg.se

På gång.

Kategori: Allmänt

Hjälpte mamma att slänga skräp igår, låter kanske ganska så vardag och lugnt men ack så spännande sådant kan vara med mamma. Väl på atletippen lyckades hon stänga dörren och hålla fingret kvar på insidan.. Jag som satt kvar i bilen såg världens splattrande blodbad över hela hennes jacka, kanske får sluta hacka på Tarantino och att han gör överdrivna grejer för bara det där lilla hacket i fingret så helt sjukt ut. Hon hittade dock en äcklig strumpa att linda in det i men hade vid det laget blodat ner framför hela träcontainern.. Jag har också blivit gammal och klen så får lite blodsmak i munnen när jag ser sådant där. Snart börjar jag väl svimma när andra slår sig också ;-)
 
Hästisarna var fina igår också. Dina har fått en del utslag bara, vet inte riktigt om de är bett eller någon slags reaktion men ska testa och se. Hon fick fortsätta vila sig i form efter en liten promenad. Desse gick ut och trots att sällskapet var lite vilt så var han jättesnäll. Så enkel att galoppera, även om han äntligen förstått att det är lite roligt att springa ute nu så är han väldigt reglerbar. Galopp är helt enkelt det han är gjord för att gå i kan man lugnt säga! Världens underbaraste finaste Bubblan gick också ut, och galopperade ett par vändor ute! Hur bra får man bli? Promenerade hem med henne sen, glad och nöjd och sedan blir hon lite lätt ömfotad utan skor. Hon har nu jobbat ihop till typ minst ett par manolo blahnik-klackar eller något i den stilen nu!! Vad glad man blir när de är så fina, hon bara springer på i fin galopp ute. Härliga hästen!
 
Simmade sedan lite med bästa Lollo. Eller hon simmade mest, jag flåsade i en halvtimme och solade sedan resten medan hon pumpade på en timme i bassängen. Själv kände jag att bränt fläsk är nästan lika bra som att vara fit och vit.. Ända tills Lollo drog upp sina armmuskler, fucking hell! Får personliga komplex, fan vad b att visa upp dem så sent som i bastun... Annars hade jag väl också kunnat simma en halvtimme till och fått likadana, för det är väl det som krävs? ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: