larssonm.blogg.se

Panikartat produktiv

Kategori: Allmänt

Igår gick allt i lås, red de två fina vuxna som var duktiga med betoning på underbara Dina! Sedan lasttränade vi Bubblan som bara klev rakt in, nu är hon sådär fantastiskt söt igen :-). Var även på jobbfika, väldigt trevligt och lyckades simma ett par längder på Gvik, dock med alldeles för många pannkakor i magen.. Om ni inte ätit på hela dagen så proppa inte i er fyra pannkakor på kvällen en halvtimme före simning är dagens tips! Efteråt umgicks jag även med Bella, sprarkade dock hem henne efter ett tag då jag var typ alldeles dödligt trött.. Kul kompis, tur att hon vet hur det är..
 
Idag ska de två yngsta ridas lite hemma, förhoppningsvis hinner Bubblan även gå in i transporten en gång också och sedan hoppas jag att jag får åka och träna för Arnold med Dina ikväll. Ska även försöka fjäska till mig träning med Desse för Elin lite senare i veckan så att han blir en kalashäst också! Bubbel får vänta lite med träning tills efter nästa tandläkarbesök så hon blir av med vargtänder och fortfarande har bra hälsostatus. Väldigt lite jobb denna vecka, lite stressande men samtidigt mer tid till de jag älskar mest - hästarna! Synd att de inte bara vill ha mycket tid utan typ äter pengar också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: