larssonm.blogg.se

Soligt och mekaniskt/tekniskt träsk

Kategori: Allmänt

Har jobbat denna soliga dag, hinner dock hänga lite ute i fina vädret dock. Tänk vad stor skillnad lite ljus kan göra, nu orkar man helt enkelt ta sig för så mycket mer kvällsaktiviteter än under mörka vintern!
Ska ta in hästarna sen och dessutom återigen lämna in min bil. Börjar tröttna på att bilar inte vill fungera, trodde att jag var kvitt problemet i och med att jag fick ny - men tji fick jag! Sedan är jag också omåttligt arg på min mobil och önskar att jag hade en egen dator igen trots att jag klarar mig hyfsat bra på att sno mina nära och käras. Det som blir mest lidande är att jag inte har något självklart ställe där jag har mina träningsdagböcker/tävlingsfilmer samlade...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: