larssonm.blogg.se

Spännande lördag

Kategori: Allmänt

Igår hade jag uppstigning i princip i gryningen.. För Felix, ponnyn, skulle hopptävla. Han har inte så mycket tävlingar gjorda så han blir helt till sig och stundtals rätt dryg i sina bus. Lite flipp och flopp, julia avslutade dock med en jättebra runda. - känns lovande för framtiden!! 
Tillbaka i stallet lyckades jag trilla av, trots att hästen var snäll, lite rädd för en liten pippifågel bara ;-) vet inte om jag ramlat så mycket nu att balanssinnet är nere på noll? Eller så behöver jag bokstavligen bara få komma ner på jorden igen med lite självförtroendeknäck :-) igårkväll hade vi trevligt, jag somnade först igen.. Idag känner jag mig helt seg, lätt mörbultad och lite ont i huvudet.. Det där sega märkte jag redan igår, hypokondrin smyger sig fram! Haha, ska ordna för en halvt pigg och produktiv dag. Sådana måste ju också finnas :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: