larssonm.blogg.se

Tanten borta,

Kategori: Allmänt

Nu sover jag minsann till nio på morgonen, ha! Tanten har försvunnit, kommer dock snabbt tillbaka när jag får panik och kastar mig upp ur sängen.. Igår så lastade vi Bubbel som var grymt duktig, vi tog bort landgången och då förstod hon bättre och gick sedan in helt tre gånger när den var på igen. Vad glad man blir :-) Sedan så har jag ju även fint bildbevis på min duktiga häst men det gick väl såklart inte att lägga upp här från skräpmobilen. Som förresten har lyckats ladda ner både Spotify och Quizkampen, så nu behöver jag inte vara avundsjuk på resten av familjen utan är en i gänget. Game on!!
Dina longerades och var fin igår, Desse red jag på kvällen, tiden gick fort och jag tänkte att han hade inte dött av att vila men sedan så kliade det lite i mig. Han var i varje fall väldigt trevlig efter en stund, i början är han lite spänd - både i skallen och i kroppen. Just det där med att rida psykiskt spända hästar är ju inte helt enkelt men skönt nog släppte det efter ett par varv på ridbanan och han kämpade på superbra.
 
Nu ska jag ut igen, tar med mig mina gulliga hundar också! De var där igår och tycker de passar bra där. Ska även försöka hinna med alla hästar och sedan åka till Gvik och simma ikväll också - man kan ju inte riskera att bli otränad ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: