larssonm.blogg.se

Trött :-)

Kategori: Allmänt

Känner mig sådär skönt trött! Idag spenderade jag dagen på Loviseholm, alltid uppskattat av mig att spatsera där! Man får bra hjälp, får previlegiet att hänga med grymma hästar och härliga människor. Helt klart värt att bli lite trött för. Desse fick hänga med dit idag eftersom Dina svettades på lite igår. Han fick trimma på och skötte sig fint även om han inte riktigt alltid förstår allting. Hängde därborta mellan 9,30 och 16 innan jag styrde hem och pussade på tjejerna och lasttränade bästa Bubblis som gick på direkt, underbart! Lyckades dock även med en rolig grej, gick i deras bottenlösa hage och vips fastnade min stövel och jag klev rätt i leran, haha! Blev lite lätt irriterad, hästen var inte särskilt hjälpsam heller och plublik hade jag också... Så det kan gå :-) har även käkat lite middag så nu skriiiiker sängen efter mig. Hörs imorgon, mellan jobb, stall och eventuellt även lite kalasande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: