larssonm.blogg.se

1meningsblogg

Kategori: Allmänt

Såg vilka spännande bloggar jag gjort, med en mening två gånger i rad! Helknasigt helt enkelt. Igår hade jag två jätteroliga lektioner med två duktiga, ambitiösa elever. Det tredje duktiga barnet hade tyvärr ont i huvudet och ponnyn var lite stel, där kan vi snacka samsynkat ekipage på hög nivå! I med och motgång ihop! Sedan umgicks jag lite med Lollo, saknar verkligen min stallkompis. Hela familjen B förstås, är det någon som söker underbara stallägare som på ett omänskligt sätt alltid är glada och trevliga så hör av er till mig! Eller alltså, hör av er till mig så får ni deras nummer för jag tvivlar på att jag själv är fullt SÅ trevlig ;-)
 
Idag har jag ridit och fixat ett bra tag, Bubblan var duktig och skuttade lite lätt. Nu ska jag ta tag i min att-göra-lista. Sammanlagt så är det nog mer än en arbetsveckas tidsåtgång.. Fy sjutton, stress på det. Men nu fokuserar jag främst på Loviseholm och min träning där så ordnar jag resten snart.. bra plan... Jag ska bara sa Moa Åberg..

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Världens underbaraste Moa som fyller mig med energi!! <3 men klart du inte kan skriva så mycket negativt om mig när jag sagt att jag stalkar din blogg ;)

    Svar: haha! äh, kan skriva nåt fult nån dag ;-)
    Moa Larsson

    2013-08-29 | 22:41:09

Kommentera inlägget här: