larssonm.blogg.se

Ett gäng timmar, en drös händelser!

Kategori: Allmänt

Felix hämtade mig på tågstation igår och jag kände mig som en trött gammal människa. Vi drog direkt till stallet och fixade, sedan var det bara för mig att hoppa in i duschen och sedan byta om till min utklädningsoutfit. På Markooliofesten var jag tanten som bryter lårbenet i "Rashan II". Rätt kul, den ena som kom var roligare än den andra. Gillar våra vänner! Vi hade en helt grym kväll med ett mindre undantag och det brydde sig ingen så särskilt mycket om förutom jag förstås som har något slags komplex för att alla måste tycka om mig? Hur som, det blir bra med världens underbaraste människor. Sedan var det kanske lite kaos med nakenbadare eller än värre med smarta killen som hoppade i med sin nya iPhone 5 i poolen ;-) Klockan fem lyckades jag sluta ögonen, för att gå upp och ta tag i kaoset vid 10. Hade dock fått lite hjälp med det kvällen innan och av de som sov här på morgonen, supertack!
Badade också i poolen innan frukost, snacka om uppfriskande. Funderar allvarligt på att göra det före jobbet imorgon med! Sedan kom ett litet gäng som lämnat sina bilar här, vi åkte och köpte pizza, kollade film, badade lite till och hade det allmänt mysigt. Plötsligt var det kväll och tillräckligt svalt för att rida med gott samvete. Och hjälp vad underbart det var att komma in i stallet när både Dina och Bubblan tittade ut och var jättegosiga. Jag är kanske inte den bästa hästgosaren men ibland blir jag väldigt lycklig bara av att ha deras huvud i knät och klappa på! Red också. Bad Dina att bita mig lite i läppen också under var kärlekssession, bara så att jag skulle kunna bli medveten om att allt kändes så bra på riktigt!
Pratat med min mamma också, hon borde minst bli psykolog. Finns nog ingen som känner mig så bra, bättre än mig själv. Om någon har ett ypperligt tips på hur man visar uppskattning på hög nivå, hör gärna av er :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: