larssonm.blogg.se

glad!

Kategori: Allmänt

Haft en superdag med lite sovmorgon, hundpromenad för att sedan träna med Mårten typ skitroligt! Det vill jag göra typ varje dag. Lite jobbigt men mest roligt måste jag säga. Sedan blev jag lyxigt nog bjuden på lunch och åkte på intervju med en fantastiskt trevlig människa! Sedan red jag några härliga hästar och fixade. Kollar nu på brottskod, inte alls i klass med föregångaren p3dokumentär men rätt bra ändå. Ser fram emot imorgon, nya turer på fina hästar, fredagsmys och tävlingshelg framför mig. Tycker att det ska bli roligt med tävling men är lite nervös över hur jag ska rida för att klara att komma runt tre banor med felfritt med en glad häst också med tanke på att jag är lite ringrostig och var kanske väl kaxig som anmälde mig. Men det är en annan historia, vi får se!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: