larssonm.blogg.se

måste sluta stjäla bilder..

Kategori: Allmänt

Stulen bild från EJ igen.. Måste skaffa bättre mobil så jag kan fota själv under dagarna, betydligt roligare med bilder i realtid...Fin dag, åkte inte till stallet förrän 13. Fixade lite, red ett par trevliga hästar som är kvar hemma. Härliga hästar kan man säga, Elin märker nog ingenting om jag byter ut dem? Mot typ Felix.. Hm, försöka duger väl! Joggade Dina lite idag, hon kändes lite trött men väldigt fin. Skenade med Bubblan också i ridhuset.. Jösses! Skitpigg, sprang snett och bara var som ett popcorn. Rolig häst... Skyller på havren! Tur att jag inte visade upp hennne för Elin idag, hon hade något frågat vad sjutton jag pysslat med när jag gjort ett försök att utbilda henne.. Skuttade lite också eftersom allt annat kändes lönlöst och det gjorde hon rätt fint i vart fall, behöver förstås få hoppa lite mer för att få koll men med tanke på hennes "status" gör hon det bra. Som tur är så hoppar hon allt väldigt fint, kanske lite högt över och vilt efter men över kommer vi vilket är tur - hon är snabb som en vessla och hal som en ål så när hon inte längre gör det då har du ingenting att läsa längre ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: