larssonm.blogg.se

Nåt lurt!

Kategori: Allmänt

Hej! Fullt ös men helt klart värt det trots att jag kanske borde bara vilat mig mina lediga dagar.. Dessutom var det ljug, lurigt och hitte-på det där med att jag och Felix vart ihop 2,5år. Det är nämligen inte förrän om en månad i september, smartskallar! Felix skällde lite på mig för att jag glömt och då kontrollräknade jag inte så noga, vilken miss. Jaja, lite extra firande kan väl aldrig vara fel.. Haha! Igår sov jag min första underbara långa sovmorgon, det satt onekligen där det skulle. Sedan gick jag på marieberg och handlade med favvosyrrorna. Vi red också och sedan så hade Bella styrt upp förfest innan vi gick ut och dansade. Hjälp vad kul jag hade! Och vad inte kul mina fötter tyckte att det var kände jag när jag gick upp idag.. Men så absolut värt det, jag hade så helt grymt roligt!! Idag åkte vi till Köping och hälsade på min och toms extra mormor och morfar. Jättemysigt, hade fått en massa stallhjälp också så behövde bara fixa hästmat och rida när jag kom. Helgrymt! Imorgon så ska jag på intervju och fundera på framtiden. Känner nu också att mina hästar kommit lite i skymundan nu under sommaren och så känner jag att jag inte vill ha det. Särskilt för Dinas skull, det blir inte roligt med begränsad träning på grund av tid/förutsättningar/underlag osv. Ska satsa mer på kvalitet och ta mig tid till det också. Lättare sagt än gjort, inte alltid lätt att få ekvationen tid, hästar, pengar och "vanligt" liv att gå ihop.. En utmaning så att säga. Nu har jag avslutat denna braiga helg med att äta en fantastisk kantarellmacka. Mums på den. Imorgon startar ett nytt kapitel i livet, är både rädd för det ovissa och tycker även att detsamma är lite spännande. Livet som arbetslös helt enkelt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: