larssonm.blogg.se

Östersund

Kategori: Allmänt

Efter en spännande tågresa, man förstår nog inte grejen med SJ innan man åker tåg helt enkelt.. Det är ju verkligen inte mitt vanligaste färdmedel, så kändes lite sådär att åka själv. Ännu värre när mitt första tåg var så förstenat att jag skulle missa det andra upp hit. Som tur var kunde Felix kör mig i ilfart till nästa station så jag kom på tåget till sist. Hoppas samma grej inte händer på hemvägen, då vet jag inte vad jag gör? Ingen att kontakta fanns det heller, vad ledsen man blir? Inte över att det blir förseningar eller problem utan det faktum att man inte har någon lösning på problemet eller någon som har möjlightet att hjälpa en och svara på frågor. Kundtjänst stänger nämligen lägligt där så att man ska få panika för sig själv?
 
Hur som helst så är jag framme nu, solen skiner och jag ska försöka käka upp lite av min medtagna och nu orörda matsäck som Felix så snällt har ordnat till mig. Han är rätt så jättebra han!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: