larssonm.blogg.se

SÅ fult!

Kategori: Allmänt

Fin dag, jobbat och red ut med Lollo på min duktiga babyhäst. Fick för övrigt även en spännande kommentar, typ för en timme sedan på ett inlägg jag gjort. Av en totalt ovetande och nonchalant person, undra vart den kom ifrån? Är ju trots allt inte särkilt publik här.. Blev först rätt arg och svarade men kom sedan på att jag lärt mig av den person som det faktiskt handlade om att det är sjukt onödigt att lägga energi på dumma människor. Flinar bort den förlusten den människan gör och hoppas på sådanadär fina kommentarer numera som jag blivit bortskämd med :-) Det är ju trots allt så mycket trevligare med positiva människor, typ sådana jag umgåtts med idag. Det är ju det man blir framgångsrik och lycklig av!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: