larssonm.blogg.se

Saknar mina bästa

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag på en tågcentral igen med en riktig jävla resa framför mig, men det känns bra. Om en kvart går tåget och om ingenting går snett är jag hemma till typ klockan tre. Ser fram emot att få komma hem, krama om mina hästar & fina Felix. Har en hel del att tänka på också, vilket betyder att jag snarast även behöver prata med min mamma. Hon är som en slags allmän psykolog alltså. Väldig tur att just hon är min mamma alltså, hon kan vrida och vända ut och in på ens hjärna så att man till sist får en uppfattning om saker och ting.
 
Hästarna saknar jag också, förstår inte riktigt hur mycket jag kan sakna dem sedan i torsdags? Men tydligen så gör jag det men det känns bra. Det är ju trots allt rida jag vill göra även om jag glömmer det då och då när det är skitmycket att göra med jobb, träning, familj och människor runt omkring så är det ju extra trevligt att än tidigare som jag tror passar henne mycket bättre - prova ska jag i vart fall göra. Bubblan ska verkligen få komma igång nu, tycker hon är fantastiskt fin och ska träna ordentligt så hon kan starta innan årets slut - helst så snart som möjligt.
'Nu ska jag ställa mig vid spåret, blir lätt nervös av detta vill jag lova...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: