larssonm.blogg.se

Vad spelar det för jävla roll?

Kategori: Allmänt

Har som alltid kärat ner mig i Maggios nya låt Sergels torg. Hon är nog den bästa artisten i hela världen, kan få mig att känna massa saker med grymma texter  och röst. Helt klart min favorit, för övrigt är jag rätt dålig på musik. Apropå bilderna från lördagen så gick Dina inte alls fram och jag fick sparka henne över banans hinder, på nummer tio trodde jag dock att hon bjöd lite själv men då gjorde hon en liten piruett framför hindret och mitt fall var ett faktum. Stallde mig på huvudet , ryggen knakade rätt oskönt och nytt skrapsår i ansiktet var ett faktum. Precis som i vintras på asfalten, hur lyckas man? Det absolut tråkigaste är ju dock Dinas status, hon kan aldrig vara fräsch och bete sig sådär. Blir ledsen bara jag tänker på det och vet inte riktigt hur jag ska gå vidare, betäckning är det ju tyvärr lite sent för också.. Känns skittråkigt och fy, försöker förtränga det just nu bara..
Var på kräftskiva under lördagskvällen, fantastiskt trevligt och gott!! Söndag var rätt segdragen, huvudvärk och trött. Idag red jag en superfin Bubblan och lyckades även hålla mig kvar på en sprallig Loviseholmshäst - bra för självförtroendet vill jag lova!! Vi satt på utebanan och hade det så fint att vi nästan glömde att ta lunch, den blev sen :-) Kollade på Felix fotboll sedan, han skadade sig dock lite igen så¨blev inte mycket lir för honom kraken.
 
Nu ska jag sova men vad spelar det för jävla roll? (citat VM) när man har krasslgia hästar, ont i huvudet som för övrigt är helt tomt.. Bryter ihop och kommer igen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: