larssonm.blogg.se

wii!

Kategori: Allmänt

Igår var en sådär fantastisk dag, efter jobbet drog jag och bästa mammi till stallet. Jag red ut med fint sällskap på Dina, fick allt stalljobb fixat och sedan hoppade vi Bubblan. Hon utökade sitt fenomenala höjdrekord till 1m ;) Hon må vara lite svag än men hon utvecklas så fint nu och höjer sig nästan ett snäpp för varje vecka. Känns så roligt, särskilt när hon är grymt ambitiös och arbetssam. Lyckades även bli jagade en halv långsida av en lite tillfälligt förvildad hund men det var ingenting som fick min halvt tama och oridna häst att blinka.. Duktig! Är för övrigt lätt spännande att rida orutinerade kusar, än mer hoppa.. Tror att jag minst ska dö då och då men det känns väldigt trevligt efteråt!
Idag har jobbet vart grymt, hade lite lektioner med barn som allihop verkligen var jätteduktiga och över förväntan. Skitkul! Trimmade Dina lite lätt också och hon kändes kanon. Mitt största problem i livet just nu är att jag är sjukt trött trots att jag somnar direkt när jag kommit hem, duschat och ätit. Då är klockan kanske elva.. Sedan jobbar jag hela helgen. Kanske inte skitbra att jobba  28 dagar i sträck med bara en enda ledig dag emellan.. Hysteriskt trött men nästa helg, då är det lite ledigt i vart fall. Samtidigt så mår jag sjukt bra så ett gäng gäspar under dagarna får jag väl överleva ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: